Important?;
Hmmh, en mä keksi mitään "tärkeetä". 
No okei, sanottasko nyt vaikka ainakin se, että oon 18.
Täytin tossa syksyllä, enkä vieläkään usko sitä kunnolla itekään. 
Nojoo, siis tuleehan sitä ostettua röökiä, alkoholia ja käytyä baarissa välillä yms.,
mut en mä silti käsitä vieläkään et mä saan tehdä niitä asioita.

Opiskelen tarjoilijaksi. Tuli kyllä valittua väärä ammatti, tää ei tunnu yhtään omalta.
Paitsi työharjottelussa baarissa olo on kuin kotona. Ei sen baarin takia, vaan sen homman siellä. 
Tykkään blokkaamisesta ja tykkään juomien tekemisestä. 
Tykkään asiakkaiden kanssa kommunikoimisesta. 

Mun vanhemmat on eronnut. Jo kaksi vuotta sitten. Mun ja isän välit oli tosi hyvät, 
ei oo enää niinkään... Äiteen kanssa meillä on hyvät välit, asun sen kanssa. 
Mulla on isän kautta yksi siskopuoli ja yksi velipuoli. (siis melkein, ei se ole naimisissa, mut kihloissa joo.)
Äiteen kautta mulla on kaksi siskopuolta ja yksi velipuoli. (no siis melkein kans, se vasta seurustelee)
Tykkään äiteen ja isän kummankin uusista "perheistä". Ne on hyväksyny mut ja mä ne. 

I like;

-sateesta
-öistä
-vampyyreista
-tupakasta
-tähdistä
-koirista
-kahvista
-piirtämisestä & kirjoittamisesta
-cola-juomista
-sipseistä
-seurasta
-yksin olemisesta

Random;

-puhun paljon itsekseni
-en oikein osaa olla hiljaa
-olen aika sosiaalinen
-olen silti myös ujo
-minulla on muutama erittäin hyvä ystävä
-olen outo
-olen poikamainen
-tykkään pukeutua lökäreihin tai farkkuihin ja isoihin huppareihin.

The End;

~TYAKME

ps. NP; Insane Clown Posse - Suicide Hotline